poniedziałek, 23 kwietnia 2012

życzenia + butki.

Hej <3 Zacznę od życzeń:

Trzecioklaści, powodzenia na egazminach! 


Przede mną fantastyczne 3 dni wolnego, które zapowiadają się naprawdę miło :D Nareszcie idę z M. i P. na 'Titanica', na którego wybieramy się już od premiery. Nie mogę się doczekać, uwielbiam ten film. A poza tym pogoda jest świetna, więc pewnie wybierzemy się wreszcie na rolki.
Zamówione w internecie trampki dotarły do mnie dzisiaj i jestem z nich zadowolona. Są poniżej, na zdjęciach trochę zmienił się kolor - normalnie są bardziej czerwone.



Lecę odpowiadać na komentarze i czytać Wasze blogi :D

cookie.

16 komentarzy:

  1. conversy <3 a ja w podstawówce, nie mam wolnych 3 dni, eeeej :C :D zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty! <3

    ___
    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. trampki <3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Buuuutyy są cudne! <333333

    OdpowiedzUsuń
  5. Super buty ! :))
    Merysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie wy macie wolne a my piszemy ;(

    jakbyś chciała to zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ! ;*
    zapraszam do mnie !
    obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne trampy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :) zapraszam do komentowania i do obserwacji mojego bloga style-stylings.blogspot.com pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie :*
    przy okazji świetne są te trampki planuje kupić ale chyba jednak te wyższe :))
    zapraszam
    http://buzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. trampkii.;*<3
    świetny blog, zdecydowanie będę zaglądać częściej, obserwujemy? :)
    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  12. zostałaś przeze mnie otagowana, szczegóły: http://aintbreathe.blogspot.com/2012/05/tag-11-pytan.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś otagowana na moim blogu, zapraszam i życzę miłej zabawy:

    http://niezwyklyswiatzwyklejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. siemka ; )) zaobserwowałam twojego bloga i liczę na to samo ; )) faja notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne trampki:)

    OdpowiedzUsuń