poniedziałek, 16 kwietnia 2012

home again.

Dopiero dzisiaj wróciłam od rodziny, przez co w cudowny sposób ominęły mnie wszystkie poniedziałkowe lekcje :D Test z chemii napiszę dopiero w przyszłym tygodniu, więc jestem zadowolona.
Pogoda nie zmienia się już od tygodnia, powoli zaczyna mnie to denerwować. W piątek zamówiłam wiosenne Converse, które jeszcze do mnie nie dotarły. Czekam na słońce z utęsknieniem, a butki zaprezentuję wam, gdy już do mnie dolecą. Dziś trochę trampkowych inspiracji.







Naprawdę uwielbiam to zdjęcie :D
Lubicie chodzić w trampkach?

cookie.

12 komentarzy:

  1. U mnie pogoda też nie dopisuje. : ( a w trampkach baaardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam traampki <3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  3. converse. <3
    świetny blog! :) oczywiście dodaję się do obserwatorów i liczę na to samo. :]

    OdpowiedzUsuń
  4. KOCHAM TRAMPKI>33
    Oczywiście obserwuję i liczę na to samo:D będę często wpadać, zainspirowałaś mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie !. ♥ Zapraszam do mnie - jeśli skomentujesz najnowszy post będę bardzo wdzięczna i postaram się odwdzięczyć :3 ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie :) Zmieniłam nazwę bloga na : http://pamietnik-kariny.blogspot.com/ :3

      Usuń
  6. Cześć :) Mam prośbę - mogłabyś zadać mi pytanie na blogu - http://myworld314.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi-d.html ? Byłabym naprawdę wdzięczna i jeśli jakoś mogę się odwdzięczyć ( np. zadać pytanie, wziąć udział w ankiecie, skomentować posta ) to napisz i na pewno się odwdzięczę :D
    A jeśli masz ochotę obserwować nawzajem - dodaj się do obserwatorów, a na pewno się odwdzięczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Trampki są spoko :) Sama mam dużo par ; p
    Zapraszam - obserwujemy ? : >

    OdpowiedzUsuń
  8. jaa bardzoo!!! :D :*
    Zapraszam do mnie & obserwuję i liczę na rewanż! :]

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog, obserwuje wiec licze na to samo.;)
    + strasznie lubiię.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. też niedawno zamówiłam coverse i wciąż na nie czekam;D
    trampki są spoko<3

    OdpowiedzUsuń