wtorek, 10 kwietnia 2012

Last day of freedom.

Ostatni dzień ferii świątecznych spędziłam pozytywnie. Wybierałyśmy się dzisiaj z Pati na 'Titanica', ale okazało się, że ma premierę dopiero 13 kwietnia. Ostatecznie zdecydowałyśmy się na 'I że cię nie opuszczę', komedię graną w kinach już od Walentynek. Wrażenia - całkiem sympatyczne. Było zabawie i z happy end'em, jak zwykle w amerykańskich produkcjach.

filmowy plakat.

Dodaję kolaż obrazujący dzisiejszy dzień - upieczone chwilę temu muffinki, gałęzie drzewa rosnącego za oknem, które pewnie już niedługo się zazieleni, moje paznokcie z jaskrawym lakierem od Rimmela i uwielbiane przeze mnie i P. McDonaldowe jogurty.


Jutro trzeba niestety iść do szkoły, a teraz czekają na mnie odkładane od początku świąt 'na później' prace pisemne z polskiego i WOS'u. Zapowiada się miły wieczór, nie ma co.

cookie.

13 komentarzy:

  1. Ale smakowite zdjęcia. Dodaję Twój blog do obserwowanych.
    Pozdrawiam.
    Jessica
    http://jessicabanach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia <3
    a coś mi się zdaję, że film "Titanic" miał być grany w kinach od 6 kwietnia. przesunęli datę premiery czy to tylko tak u Ciebie w kinie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że we wszystkich kinach jest od 13 kwietnia, tak było napisane na ulotkach :)

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za miły komentarz oraz za dodanie do obserwowanych :3
    Oh, jogurty, kolor paznokci - super, smacznie.
    Miłego odrabiania, ja na szczęście "odwaliłam" całą robotę w piątek. Tak dziwnie ujmę, ale zrobiłam taką "Drogę krzyżową przez zeszyty" (nie urażając chrześcijan).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny lakier do paznokci ;))

    Zaobserwowałam tego bloga, liczę na to samo i z góry dziękuję ;))
    http://natolatekswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny lekier :) babeczkiii <3 zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Babeczki pysznie wyglądają :) I super lakier !

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny lakier, ładnie się prezentuje bo niektóre drogie lakiery wyglądają jak zdjęte z taśmy mające jechać do sklepów "wszystko po 2 zł" szczerze? nie lubię komedii romantycznych, ale amerykańskie jeszcze ujdą. pozdrawiam, zapraszam, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog !. Obserwujemy ? Zapraszam na : forever-wika.blogspot.com. Jeśli dodasz się do obserwatorów i zostawisz linka w komentarzu na 100 % się odwdzięczę :]

    OdpowiedzUsuń
  9. titanic! ja się już nie mogę doczekać aż go obejrzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy blog, dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog ! : ] + obserwujemy nawzajem ? Jeśli dodasz się do obserwatorów mojego bloga : http://my-life-1214.blogspot.com/ na pewno się odwdzięczę ;D
    Z góry dzięki ! : ]

    OdpowiedzUsuń