poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Lany Poniedziałek.

Hej <3 Szczerze mówiąc, nie jestem zwolenniczką tradycji Lanego Poniedziałku, szczególnie kiedy na dworze jest niecałe 5°C.  Moja rodzina oczywiście nic sobie z tego nie robi, więc musiałam przebierać się dzisiaj przynajmniej cztery razy. Na szczęście świeci cudowne słońce. Tylko pogoda zwraca uwagę na moją niechęć do polewania wszystkich wodą.
Robienie dziś jakichkolwiek zdjęć na dworze było niemożliwe z wiadomych powodów (pozdrawiam moich kuzynów -.-), więc mam tylko zrobione w samochodzie ujęcie mojego koka. Dodaję jeszcze zdjęcia nowego naszyjnika, który dostałam wczoraj od 'wielkanocnego zajączka', czyli mamy.
Życzę Wam przyjemnego i suchego wieczoru :)


 Tak, tak, cudowna iPodowa jakość, przepraszam.




love, cookie.

20 komentarzy:

  1. Fajny naszyjnik! ; )
    Też chcę taki ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny naszyjnik! <33
    Obserwuję i liczę na to samo! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne ray-bany :)
    Zapraszam do mnie + obserwuję i liczę na to samo!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne okulary :) możemy się obserwować! ja już to zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny naszyjnik <3

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny koczek i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję!:D ale śliczny koczek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny prezent :)
    super blog :)
    Obserwuje + zapraszam do mnie :*

    http://mylife-uk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny naszyjnik ^^
    dziękuję <3
    jasne XD

    OdpowiedzUsuń
  11. powiedziałabym, że na świętowałam lany poniedziałek na swój sposób. ale generalnie wodą nikt mnie nie oblał.
    poza tym, śliczny naszyjnik. widziałam coś takiego tylko w formie pierścionka, ale to dawno, dawno temu. btw, masz chęć się wzajemnie obserwować? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wisiorek :)
    Zapraszam do wzięcia udziału w moim wiosennym rozdaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny wisiorek ! Ja też chcę taki <3
    Obserwuje i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznyyy wisiorek . < 33
    Obserwuje i zapraszam do mnie . ;))
    Świetny blog . :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie piszesz, ładny kok. : D daję do obserwowanych. : )
    zapraszam do siebie, jestem nowa. ; ) miamibeachh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ` Ach, dobrze że ja tylko raz się musiałam przebrać. faaajny koczek. mogłabyś pokazać jak go robisz? :) świetny naszyjnik *;

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog :) Masz może ochotę obserwować nawzajem ? Jeśli tak to zapraszam na : stardoll-z-czterech stron-swiata.blogspot.com , jeśli dodasz się do obserwatorów i podasz mi linka na swojego bloga w komentarzu na pewno się odwdzięczę ;D

    OdpowiedzUsuń